Thursday, January 5, 2012

Setelah berkurun x update.. :p

Assalamualaikum...


Rasa lama giler xupdate.. nie sume sebab bz.. eh bukan2 sebab aku mem-busy kan diri dengan tengok movie2.. heheh.. rasanya xterlambat aku nak ucap Selamat Tahun Baru kepada sume blogger2 kan.. (^_^)
Semoga azam baru untuk tahun nie dapat la kita capai k.. Insyallah kalo berusaha mesti kita dapat..

sebenarnya banyak dan citer tp xtaw camne nk mula sempena Tahun baru nie eh bukan tahun baru nie tapi Awal Muharam hari tu aku telah buat azam baru taw.. sumenya baru.. Life baru, rakan2 baru sumenya la.. dan sumenya lebih kearah kebaikan. biasala bila kita dah nekad nk buat sesuatu yang baek dan didorong oleh orang laen mesti kita semangat nk berubah kan.. Insyallah aku akan cuba capai semua azam aku untuk Awal Muharam nie..

nanty aku update lagi k.. (^^,)

0 lovers: