Tuesday, April 5, 2011

owh keje dimana anda... :(

Assalamualaikum...



semenjak jadi penggangur terhormat nie rasa badan semakin membesar plak kn. yela duduk rumah asyik masak jia pas masak aku makan mane x badan aku naik.. heheheh... kadang2 bila pikir balik lebih baik aku study balik, yela semenjak habis study nie susahla nk cari keje yg elok ckit kiranya keje yg setaraf ngn Dip aku la.. hurm nape la susah sangat  nk dapat keje yg dapat menjamin masa depan nie.. borang kerajaan macam2 aku dah isi pas2 berjuta2 resume aku dh antar tp sumenya x bg feedback balik... adoi pening2...

bley dikatakan sume tmpat aku dh search keje tp mungkin belum ade rezeki kn... siyus aku sedih sbb xdpt keje.. ingat nk sambung stdy tp MUET lak xamek lagi.. lupa nk daftar ri2... hehehhe... *niat memang xmo sambung pon.. maybe sambung lambt ckit kowt nk kumpul duet ckit and cari pgalaman... :)

btolla kata orang zaman belajar adalah zaman yg best xyh pikir pape duet sentiasa ade jia. yela duet PTPN ade, duet parents bg ade, duet abg or kakak bg ade, confrim ade jia duet kn.. so memang xyh risau pon pasal duet time blaja.. hehehe... owh keje mane la aku nk cari lagi nie... ;( sday2....


bley x aku pegang benda mcm kt pic atas nie.. someone PLEASE HIRE ME...! hahahahah... poyo giler kn.. Insyallah ade rezeki dapt la keje 2, cuma kena berusaha jia kn... hehehhehe


0 lovers: