Wednesday, October 26, 2011

500 sudah... (^_^) thanks bloggers

Assalamualaikum..


hah tengok bukti tu.. heheh ala baru 500 orang laen lagila sampai beribu ok jia.. heheh.. ala bg aku yg xselalu update entry macam orang laen kira ok la ade yg sudi tengok blog yg xseberapa nie. thanks kepada blogger yg rajin terjah blog aku nie.. syg korang.. (^_^)

tapi kan sayang la baru nk tengok blog follower yg ke 500 tetiba dye kuar macm kat bawah nie..


hukhuk seday2 dah dua kali kena camnie.. dulu time follower yg ke 400.. (T_T)
laen kali letakla link.. senang mala nk follow... senang nak tengok blog korang balik.. 
btw thanks blogger (^_^)

6 lovers:

naf. said...

wahh tahniah.kte jadi yang ke 502:)

Faz Abas said...

tahniah sb dah sampai 500 followers, berapa next target?

ni nak jemput mala singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. cuma blog biasa-biasa, diisi cerita pendek tulisan sendiri.

syarifahsidrus said...

uuhh..ramai tu :) tahniahh

eintan nurfuzie said...

tahniah2....keep blogging dear

Asy Faro said...

hai!
datang blogwalking ke sini membaca latest entry.


senang2 nanti usha la blog aku pulak.be my follower is an extra bonus for me(if and only if u find my blog intersting) =)

salam kenal.- Asy Faro

LAici KAng Ais said...

tumpang lalu .... :)

wah!!! byk follower.nak tips.eheh :)