Saturday, September 15, 2012

Kunci Kereta dalam kereta...??? macam mane nie...

Assalamualaikum...

huwah camne nie pagi2 dah buat hal.. ade ke kunci kete tinggal dalam kete.. nie sume sebab lapar la sampai kunci kete xpasan tertinggal dalam kete.. huhuhu.. aku pon ape lagi terus masuk ofis panggil member suwuh dye tolong bukak kan kete.. tp hampeh dye xreti.. hahah.. naseb la aku dah banyak kali kena camni so dah blajar cara nk mencuri kete sendiri.. hahah nampak tu mencuri kete sendiri.. sweet kan buat camni.. hehehe.. nak taw camna aku buat meh tgk gambar kt bawah nie..
"
"
"
"
"
"

mula2 aku pandang kiri kanan nk tengok line clear ke x.. hikhik. padahal kete sendiri kan.. tp buat2 macam pencuri plak. :p

"
"
"
"
"
"
"

lepas tu ape lagi amek la ranting yg besar means yg bley masuk kt tepi tingkap yg kecik 2 kira dah ok la.. pastu tolak kebawah.. heheh.. kete aku xpe senang sbb lock dye ke bawah tp kete skang nie lock dye laen sikit.. yela ciri2 keselamatan kete skang dah canggih.. kete aku kete murah2.. so senang nk curi.. tp ada ke orang nk curi.. heheh.. oooppss... tengah aku sbok memasukkan ranting kayu 2 aku cuba dan cuba, akhirnya berjaya.. yessss.... bley jadi pencuri kan.. hahahah.. tp alhamdulillah naseb bley bukak kalo x memang tinggal la kete kt ofis. heheh.. pape pon lulus sebagai pencuri kete sendiri.. :p

korang pernah x alami situasi camnie??? mesti korang panggil mekanik or tukang kunci kan.. heheheh... (^_^)



2 lovers:

Aesya Zealous said...

huhu susah kan akalu terkunci.. buat masa skrg sy tak penah kena tp kene hati2 la.. bila baca post normala ni lagi rasa kene berhati2.. keke

p/s : hebat la curi kereta sendiri! hehe

Anonymous said...

heheh 2la kena teliti dalam apa kita buat... :)