Friday, December 7, 2012

Alhamdulillah rezeki (^_^)

Assalamualaikum...


nampak tak gambar kat atas 2...??? nampak x??? huhuhuhu.. Alhamdulillah bersyukur sangat akhirnya dapat  jugak kerja di tempat yg ok..huhuhu. walaupun mala dapat kakitangan kontrak tp bersyukur la jugak daripada xde.. huhuu.. 

mula2 mala di uji macam2.. banyak sangat ujian yang Allah bagi.. kadang2 tu hanya mampu nanges jia.. dengan hutang keliling pinggang, dengan kawan2 yg tikam dari belakang, kutuk mala macam2.. akhirnya sumenya berlaku bersebab.. sebab nya Allah bagi kegembiraan di saat2 kita kesedihan.. Allhamdulillah kita kena bersyukur dengan setiap ujian yg diberi oleh NYA.. kita kena kuat.. dan inilah hasilnya.. (^_^)

jom baca ayat kat bawah nie..

"Ketika Allah rindu pada hambanya, Allah akan mengirimkan sebuah hadiah istimewa melalui Malaikat Jibril yang isinya adalah UJIAN.. :)

Syukurlah, datangnya ujian pada kita bermakna Allah peduli pada kita, Allah sayang pada kita, maka hadapi ujian dengan tenang dan sabar insya Allah..♥"

Bersyukur la dengan apa yg datang dekat kita.. sama ada susah atau senang kita kena bersyukur.. (^_^)


2 lovers:

AdyBudika said...

wahhhhhhhhhhhhh.. adik abg dah dapat keje!! tahniah!!!

normala_ali said...

@AdyBudika
Alhamdulillah.. permulaan hidup.. insyallah semuanya akan dipermudahkan oleh NYA... bersyukur sgt.. nk keje kt tempat abg ady xdpt. huhuhu.. :)