Tuesday, January 31, 2012

Alhamdulillah.... besok mulakan hidup baru.. (^_^)

Assalamualaikum..


wah rasanya macam dah bertahun xupdate blog nie. heheh.. semenjak dua menjak nie bz mengalahkan Menteri plak rasanya.. hehe.. bukan ape sebelum nie buzy cari keje pastu pegi interview sana sini.. tu yang xde masa nk update.. Insyallah lepas nie akan slalu update.. :)

hari nie last keje kt Ticketing Assinstant kt Airasia nie.. rasanya sedih plak sebab tempat keje nie best sgt xde masalah sume.. cuma satu sahaja masalah nya iaitu xde kawan sebab aku jaga kaunter so memang keje dok sorang2 kawan xde so memeng bosan sesangat la kan.. nk dekat setahun keje kawan xde lama2 boleh masuk wad giler kowt.. heheh.. dah hari2 menghadap komputer lama2 mesti bosan kan..hurm rasa macam xnak berhenti tapi nk buat camne kan.. xkan sampai bile2 nk duduk sorang2 kat sini..

Insyallah lepas nie aku keje kt tempat yang lagi ok, lagi ramai kawan, and sumenya baru bagi aku. heheh.. wah xcaye esok dah start keje tempat baru.. agak2 macam mane la kan esok.. aku dapat sesuaikan diri ke tak.. hukhuk.. takotnya xdapat sesuaikan diri.. dalam otak aku nie pikir macam2.. pikir macam mane kalo xsesuai.. adoi tkot la..

korang doa-doakan kan la aku dapat buat yang terbaek kt tempat keje baru.. mintak2 aku dapat sesuaikan diri ngn tempat keje, dengan kawan2 baru. ngan semuanya.. Insyallah.. (^_^)