Friday, January 4, 2013

Facebook jahat...!!! (T_T)

Assalamualaikum

Kenapa dengan FB nie.. mentang2 aku baru bukak FB baru.. sesuka jia nk Block aku.. choy sgt... apa salah aku...huhuhuhuhu seday2.. macam2 plak yg jadi kan.. mula2 gambar dalam blog hilang.. skang nie nk post link kt fb xboleh plak.. mungkin mala post banyak sangat kowt 2 yg kena block..!!! benci la camnie.. huhuhu


ce tengok gambar kat atas tu.. bila mala masukkan link 2 sume pastu nk post xbley.. dye akan kuar macam yg kt bawah nie

hah kena block ko dua hari.. hambek... benci la FB nie.. kena kejam sangat.. heheh.. ke aku yg xreti nk guna kan.. adoi buta IT aku nie. padahal blajar amek IT.. choy sgt.. bila dah kuar tulisan camnie aku try padam link yg ada gmbr aku tu.. kiranya jadi macm gmbr kt bawah nie.. meh tgk..



hah aku padam link gmbr blog aku tu.. kiranya aku tinggalkan link tp xde page dye.. korang tengok bila aku padam link blog aku pastu aku post ok jia..

 ok kan.. pelik bin ajaib la.. kenapa tetiba nk hack.. ke mala yg xreti... alahai FB.. semakin merumitkan.. padahal nak share link blog jia kan.. macam la mala post benda bukan2.. ke mala terlalu cepat sangat mengupdate blog.. huhuhu.. papepon nk MERAJUK dengan FB.. (T_T) sampai hati layan mala macam ni... huhuhuhu.. nak nanges dalam selimut la macam nie.. :P


8 lovers:

Razil Tahir said...

dunno what to say... mmm...

rinem said...

wah sama mbah facebook dituduh sam yak hehe. mungkin mbah facebook merasa terdolimi

Milo said...

maybe you've post too many link in current time, i guess.

normala_ali said...

@Razil Tahir
huhuhu xpe2.. xyh jawab.. :p

normala_ali said...

@rinem
heheheheh saya yg xpahm fb nie kowt. :P

normala_ali said...

@Milo

maybe... i think FB is crazy.. heheh

Akupenghibur.com said...

memang mcm tu ... more aesy letakkn yg ad untuk send tu lgi senang :)

normala_ali said...

@Aku Penghibur

letak ad?? mksudnya ape ye.. huhu..