Friday, March 11, 2011

akhirnya update gak blog aku nie... :)

Assalamualaikum....
yes akhirnya terupdate gak blog aku yg xseberapa nie.. hehehe.... syabas mala... :)  nk mula dari mana nie erk.. adoi mcm dh x reti nk menulis dh nie.. heheh.. nk cerita ckitla kehidupan aku skang nie... aku dh pown menamatkan pelajaran aku di Ploiteknik, wah akhirnya berjaya gak abes stdy even baru Diploma.. ok la 2 dapat gak aku membanggakan kedua orang tua aku... heheheh.... 

aku sebenarnya mcam seday jia tinggalkn zaman belajar nie, sday nk tggalkn zaman enjoy2 ngn kawan2, zaman belajar sampai pengsan, zaman kena marah ngn lect sbb xsiap wat asgnmnt.... mcm2 la bnyk sangat pengalaman yang xdapat aku lupa.. hurm kadang2 kita terpaksa tgglkn benda yg kita suka kn.. kehidupan perlu diteruskn walau terpaksa tggalkn zaman2 muda mudi dulu kala.. ahahhaha.. kawan2 aku rindu korang sangat2... huwah... next entry nnty aku upload pic rakan2 kesygn aku n zaman muda aku k.. ok that its..  fullstop... 

0 lovers: