Saturday, March 12, 2011

Just Memories....!!!!

Assalamualaikum....
entry kali nie xde kena mengena langsung dengan memori bersama si dia tersyg ok.... heheh.. entry nie khas utk kawan2 seperjuangan semasa aku Stdy.. huwah rindu giler kat kowang.. rindu sangat2... ;( memang btol ckp orang kehidupan masa stdy memang fun giler kn.. btol x? aku xnafikan kehidupan time stdy banyk baik dan banyak buruknya. Bukan ape tp paham2 jiala kalau dah dok jauh ngan family pas2 xde sape kkongkong confirm la peluang ke emasan nk berjalan tanpa had kn.. hehehe.. aku pon xkurang gak dalam bab jalan2 nie.. lagi2 kami satu class dok umah sewa memang sesuka hati jia kuar masuk rumah kn.. hari2 berjalan jia... sume tempat kami pegi taw.. 

ok stop apela cter pasal g jalan2 nie.. heheheh.. back 2 the topic k.. ok time aku stdy memang sgt2 untong tau.. nk tau sbb ape? sbb kami 1st batch kt politeknik. al maklum la politeknik 2 baru bukak dan kami antara pelajar yg bertuah dalam erti kata laen kami sebagai bahan ujikaji sbb course yg ditawarkan adalah course baru so mestila ramai yg takot nk amek course nie kn... kami memang senior la kn.. wah terasa bangga plak kn kami jadi ank manja poli time 2.. nk g mane2 sume boley taw.. jagn jeles k.. hahahaa.... ayat nk poyo kn.. :p

korang nk taw x class saya cuma ade 14 student jia taw.. 10 gurls n 4 boys.. sikit giler rite? lawak kn dh mcm ape jia sbb ckit sgt student... dan lecture time 2 pon ckit dalam 7 orang, kiranya termasuk admin ada dalam 14 orang la... hahahah.. poli kitowang kecik jia mcm kedai mkn 2.. sbb poli betol kitowang masih dalam pembinaan kt LBJ... tau x kt mane kt nilai la.. heheheh...    

*aku nk attach kn ckit pic kenangn sblom kami berambus dari Politeknik 2.. heheheeh.... (pic nie diambil oleh photographer yg comel dan ensem... aaauuww.. :p

giler poyo aku.. yg berdiri blah kiri.. hahahah


yeah sume wat muka comey.. heheehhe




0 lovers: