Friday, September 2, 2011

keje..!!!! xpuas raya lagi nie..!!!!

Assalamualaikum..

sumber pakcik google

huwah bosan2.. aku rasa kedai aku sorang jia yang bukak kat warta nie.. yela orang laen suma cuti lagi.. macam mane nie.. bosan la dah macam ape dah duduk sorang2 kat sini.. tkot pon ade nie.. huwah.. nak balik...bley ke aku balik tinggalkan kedai.. hehehe.. biar bos aku yang jaga kaunter.. dye sedap-sedap cuti aku plak kena kerja.. tula bos kan sesuka jia nak suruh keje ke x.. hurm.. siannya aku.. *kesian kat diri sendiri.. hehehe.. apala naseb dapat bos melayu tapi xbg cuti banyak.. seday2...

orang laen suma seronok raya aku duduk kaunter sorang2 macam orang giler.. huhuhuu.. kenapa..!!!! kenapa aku kena keje.. konon2 seday.. padahal jap lagi dh tutp dah kedai sbb bos suruh tutup. hikhik.. :)
thanks bos.. kalo x abes la aku dok sorang2...

4 lovers:

Aida Azryn said...

hehe... nasib baik tutup awal. :)

Zul Fattah said...

lex r.. aku x dapat pun raya tahun ni.. huhuhu

CikHaniBhulat said...

selamat berkerja..salam aidilfitri..gayat nya nengok gmbr tu =]

Farzyana said...

sabar2..uishh, sumpah gayat tgk pic tu :p