Thursday, May 12, 2011

Alhamdulillah...

Assalamualaikum...


rasa cam dah lama xupdate blog kn? hehehe.. soryla semenjak jadi penggangur terhormat nie xde masa nk melayari internet pas2 idea nk menulis pon kurang jia.. yela dok umah ngn xbekerja memang tak berkembang la otak kan.. asyik tgk tv jia x mendatangkan faedah langsung kan.. ehehhehee

tapi aku bersyukur sangat setelah 58 hari dok umah tanpa BEKERJA akhirnya ade gak orang nk amek aku bekerja.. alhamdulillah... terima kasih Ya Allah... :) setelah lama menyusahkan kedua ibubapa aku sbb kena sara aku slama 58 hari nie akhirnya aku dapat menyenangkan kedua parents aku kn sbb aku dh dpt keje... wah seronok tak terkata wa cakap.. heheh.. sorry.. *ayt poyo jp..

meh aku bgtaw korang aku dpt keje ape... ok keje aku simple jia dalam bahasa pasar keje sebagai penjaga tiket tp dalam bahasa rasminya keje sebagai agent penjual tiket kapal terbang xkesahla AirAsia ke Mas ke FireFly ke.. hehehe.. ok x keje aku? aku rasa ok la dari dok umah xwat pape kn.. dapat gak pngalaman communicate ngn orang laen kn..

pape pon entry kali nie memang aku bersyukur sangat sb dpt keje.. insyallah aku cuba jadi pekerja yg baik dan berdedikasi... amin... *jgn hangat2 tahi ayam sudah.. hahahaha...... ok la sampai sini jia nk cite.. daa...

0 lovers: