Assalamualaikum....
photo by Mr. google
bukan nk cakap apela tp boleh x kalo pape yg berlaku jangan nk terus marah jia.. yang PENTING ckp la elok2.. aku paling xsuke kena marah tetiba2 taw.. ishk pantang btol la aku even sume orang pon xsuke kalo ade orang laen marah kita tetiba jia kan. ok actually camni aku kn keje ticketing airasia kira cam company agent la.. so aku kn baru blaja pas2 mesti ade wat salah kn.. ceritanya camni k.. aku tersalah cas ntok sepasang suami isteri yg dh tua nie pas2 aku call la ckp yg aku terkurang cas so dorang kena tambah lagi beberapa puluh ringgit taw.. pas2 seminggu cam2 la dorang dtg nk byar kiranya hari nie la.. pas2 aku baru nk terangkan cas ape yg aku terlupa nk letak 2 dorang dh bertubi2 tanye soalan mcm2 kat aku.. aku pon nk menyapuk kang xsopan plak... ishk susah tol ckp ngn orang tua nie taw..
then aku try la nk terangkn tp dorang still ckp mcm2 cas mahal la ape la.. aku pon bengang ckp la "sabar dulu encik saya nk terangkan la nie ape cas yg saya lupa cas 2 encik jangalah tanye dulu biar saya terangkan" hah amek ko geram aku.. pas2 aku ckp la company ade cas mcm nie mcm nie kan... pas2 ade jia dorang nk tnye 2la nie la.. syarikat nie sape punya la.. ishk pelik btol pas2 yg aku geram dgr 2 dorang ckp mahal btol la kalo mahal camnie better amek Mas.. dlm hati aku ckp kalo dh kaya sgt pergila book Mas xyh gedik2 nk book kt aku.. nk byr bape puluh ringgit pon dh kecoh tempat aku niekan nk nak book tiket yg mahal.. ishk giler la orang tua nie..
nama pon orang tua so kena la jaga budi bahasa 2.. if aku salah pon ckp elok2 jgn nk dtg2 kt aku pas2 marah2 plak.. hormatla orang lain kalo nk kita hormat dye.cuba anak dorang kena marah cam aku kena ape dorang rasa.. ishk2... dhla dh tua tp perangai mcm xtua plak kn. ishk pelik aku orang camnie. pelik jelik jijik aku.. ahahhahah... dhla malas nk ckp pasal orang tua nie bikin aku panas jia..
photo by Mr. google
rasa cam nk nages bile kena marah cam2 kn tp xpe tahan2.. ;p
thanks for reading... LOL :)
2 lovers:
biasa lah,,klu dah nama pon keje..customer always right!itu mmg terjadi dlm real life kan? 1 tips,,keep on smiling if ada cust cam2..itu akan mengurangkan rsa marah diorg..because smiling is the best ever treatment..hehe..
hehhe ain thanks advise.. memang time 2 wat senyuman yg paling menawan dh.. heheheh
Post a Comment