Monday, May 23, 2011

CERITA KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI

Assalamualaikum...


jom mulakan cerita kreatif aku bersama Ben Ashaari
"
"
kelihatan ERL baru tiba di stetsen  tidak berhenti malah ia bergerak lebih pantas dari biasa ini kerana ERL telah tersebut dibawa lari oleh Ben Ashaari.. terdapat ramai penumpang yg menaiki ERL itu. 
dalam kedaan yang huru hara kelihatan abg wacana cuba utk menghiburkan para penumpang yg dalam keadaan cemas dengan menyanyikan lagu 'jahat' dari stacy.. kedengaran penumpang mula berbisik antara satu sama lain.

qaseh: ape abg nie buat nie orang tgh cuak bley plak nyayi lagu nie ishk bertmbh marah plak aku ngn dye.
ain: ala akk nie rileks la dpt jugak dye hiburkan kita yang tgh cemas nie.. tp mcm mane kalo pencuri nie xnk bg kita lepas kak?
qaseh: akk pon risau jgak nie tp xpe akk taw mesti ade yg akan selamatkn kita.. kita tggu jia...

selepas beberapa minit ERL yg dicuri tersebut berhenti di suatu kawasan.. Penumpang mula tertanye2 ape yg berlaku.. Dengan perasaan ingin tahu dengan ape yang terjadi dua orang penumpang iaiti kak es dan faid memberanikan diri melihat apa yg terjadi di tempat pemandu ERL tersebut.. tiba2 mereka terpingga kerana pemandu sudah tiada didalam tempat memandu tersebut... sejurus kemudian pasukan penyelamat serta polis tiba di kawasan tersebut untuk menyelamatkn mangsa.. mereka juga tertanya2 kemanakah hilangnya Ben Ashaari itu.. pelik tp benar... korang pkr2 kanla dimana abg ben itu..

 herhehehehe... :p

*idea xdela.. ahahha.. kpd sume blogger yg mala tag mintak maaf ye guna nama korang tnpa permission.. :)

10 lovers:

bersama kak Es said...

fuuhhh...meremang bulu roma

ekeke macam kisah misteri pulak sebab akak ada kat situ :)

terus polo lah hehe

normala_ali said...

kak es: sorry ye guna nama akk. ehehheh.. :P

ain kadir said...

aii,,den pon ado?untong laaa..ahah

Encik Bedak Sejuk said...

wwooo...abang ben hijack ERL... pastu hilang secara misteri... nice... ! :D

normala_ali said...

thanks Encik bedak sejuk.. :)

man yusoef said...

haha..jahat seh BA curik ERL...haha

normala_ali said...

hehehehe.. nie saje jia la.. heheheh

mad khaz said...

mane abg ben hilang? hehe XD

normala_ali said...

hehehhe.. korang pkr2 knla.. :p

Ashraf Jalil said...

Bro Ben punye pic lawa2.. dah dpt dslr bolemintak die ajar..:D