Thursday, May 26, 2011

tgk drama pon bley nanges??? lumrah ke???

Assalamualaikum...

photo by google

hye sume... kalo korang perasan kan nape orang tgk drama bley nanges erk? memang lumrah ke ape kalo tgk citer seday ckit mesti nak nanges.. aku memang pelikla kalo setiap ari sab2 malam kn ade cerita melayu pukul 10 kan kt TV3  kan pas2 mesti certita kebanyakan yg ditayangkan sedih kan.. mak aku kalo tgk cter sday2 nie memang cepat sgt berair mata la.. heheheh.. pelik2.. aku penah tnye mak aku nape mak nanges tgk cter 2 pas2 mak aku jwb sbb sday la.. pas2 aku kata la cter 2 biasa jia xsday pon... ape la...

2 time muda2 la aku tnye mak aku tp skang nie bile dh meningkat dewasa nie dh taw dh nape tgk drama sday mesti mata berair x banyak tp mesti ade jgak la.. kadang2 tahan jia nanges kn... aku xnafikan kadang2 tgk cter sday aku bley nanges.. hehehe.. tp xdela sampai teresak2 just merah jia mata... eheheh.. segan la nk nanges kena la tahan gak kan..

aku td tgh layan citer Meteor Garden versi Taiwan part 2.. ade satu part nie kn wat aku cam nk nages jia.. geram pon ade kalo xcaye korang tgk yg part nie..


korang tgk yg bhgian akhir episode nie.. memang sday.. tp aku mcm tahan jia nk nages.. heheeh.. poyo jia nk tahan nages kan.. mesti buruk kalo nages.. ;p

photo by google

thanks for reading....

1 lovers:

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. terima kasih tau datang kembali kat belog Nadh. :) Nadh ada sesuatu untuk kamu,. tunggu Nadh balik jap ag.. :)