Saturday, May 21, 2011

jiwa kosong....

Assalamualaikum....



tetiba rasa cam jiwa kosong jia.. pkiran aku nie teiba rasa down giler.. xsemangat langsung nak keje. nak makan pon xde selera.. ishk ape kena ngan aku nie... membazir jia aku bli kfc tp mkn ckit jia.. adoi rugi2.. aku rasa kan aku jadi cmnie sbb xdpt tgk Maharaja Lawak mlam td.. huwah3... sedih giler xdpt tgk sbb astro umah aku meletop. adoi pas2 dh suwuh astro dtg repair dowang ckp dtg next week baru repair.. lama giler kowt nk tggu... owh maharaja lawak.. aku minat giler kt jozan.. :)



aku nak la sesangat tgk ML mlm td.. ingt pas blik keje aku teros blik umah nk tgk ML tp lupa giler umah aku nya astro meletop.. nape la time2 mcm nie nk meletop. meletop la time ari rabu ke jgn la jumaat.. hehehe.. bley ke nk cam2?? hahahah.. xpe2 naseb aku keje ade internet dpt aku tgk kt youtube.. lepas gak hajat aku nk tgk ML kan.. heheheh.. entry ngada2 jia lebih.. heheheh...ok stop sampai sini..

thanks for reading

3 lovers:

anismelon said...

hebat tol penangan rl..hehehe..nasib anis bukan kaki tv..heeee

http://anismelon.blogspot.com/2011/05/penangan-banana-boat.html

Sharif Dez said...

Bahaya tu. Sampai meletop astro tu. huhu. Ada juga yang parah. Hati parah tak dapat tengok astro. Huhu. Sabar ja lah..

Jom Sertai Cabaran Ni.

normala_ali said...

heheheh.. biasala kalo dh minat ML abes la.. ehehh .. :)