Tuesday, May 17, 2011

kena marah??? bukan salah aku...

Assalamualaikum...


nape la aku yg kena sedangkan bukan salah aku.. hurm.. macam nie actually ade customer beli tiket Airasia kt aku and dye call ntok book then aku kata tiket 2 ade tp bile customer 2 dtg and dye nak bli tiket 2, tiket 2 dh abes means tiket 2 abes sbb dye nk flight petang 2 so kena bli awal 4 jam dari waktu flight.. and kebetulan plak aku kan baru keje so tmpt aku memang xley book ticket sbb tkot customer lari kan.. pas2 customer nie bley plak marah aku kan.. adoi.. bukan salah aku pon.. kalo nk dtg la cepat beli nie x nk fly hari tu baru nk bli tiket.. apala... aku mcm nk nanges jia time 2 taw... tp xpe tahan jia... 



aku pon benggang la tetiba cakap aku macam2.. ish panas tol aku time 2.. rasa nak jia baling PC  nie kat dye.. naseb aku pkir hormat jia kalo x ishk.. ape pon xbley.. hahaha.. then customer 2 bgtaw yg dye 2 abg ipar bos aku.. aku ape lagi OMG!!! mati aku kena buang keje sbb xbg tiket kt abg ipar bos aku.. las2 bos aku call ckp cmni "xpe bukan salah mala, lagi pon mala baru xtaw 2 abg ipar saya" n aku plak.. alhamdulillah.. baek giler bos aku nie... hehhehe.... secara rasminya 2 bukan salah aku.. moralnya kt sini adalah korang kena beli tiket awal sehari sblom nk fly ke mana2.. ok.... :)

thanks for reading this entry.. :)