Thursday, June 16, 2011

Akhirnya tamat gak "NORA ELENA"


Assalamualaikum..




 Mesti ramai yg taw pasal cerita Nora Elena nie kn.. walaupun cuma 24 episode tapi cerita nie memang menjadi kegilaan wanita la. konon2 nak lelaki yg sama macam Seth tan sebab dye romantik giler.. memang xdinafikan dye sangat romantik cuma part yg kena ro*** 2 mesti sume xnk kn.. ehehehee.. 

wah nk suami camnie.. heheh...

akhirnya si yvonne kena tangkap memang padan muka dye la kan.. hahaha. puas hati aku tgk dye kena tangkap.. bley plak nak culik anak si nora 2 bawak lari sbb nk kwen ngn di seth 2.. ishk mental btol la.. pape pon drama nie memang tinggalkan kesan kat aku.. lagi2 lagu dye.. meh dengar lagu yg aku suka giler dalam drama nie..
"
"
"
"


3 lovers:

nini said...

alamak tak ikut la citer ni...tapi ada kutuk citer ni..erk..jangan mare...=D

ibnubaba_04 said...

eish..semua org dok cite sal nora elena..

haslinda said...

kte suke watak malik... hehe ^^

kamu kena tag!!! :)

http://cthaslinda.blogspot.com/2011/06/segmen-bloglist-minah-blur.html