Monday, June 13, 2011

setelah berkurun lama... :)

Assalamualaikum..

akhirnya baru aku nk ceritakan keadaan kancil kesayangan aku.. heheh.. sorry kancilna.. :)
rupa2nya dah genap sebulan aku keje dah.. dan selama sebulan aku xcuci kereta.. ntah2 dh majok kancil aku kt aku sbb xjaga dye.. sorry my lovely kancil.. bukan ape aku keje buzy memanjang jia sampai xde masa utk kereta kalo xdulu bila ada masa jia aku mesti cuci kereta sendiri sebb aku nie jenis yg xsuke cuci kereta kt carwash sbb sesetengahnya 2 xbersih pon basuh.. better aku basuh sendiri jimat pon jimat.. lalalala..

tapi kali nie aku nak memanjakn kereta aku so aku cuci la kt carwash seday plak sbb dh kotor sangat dh kancil aku.. padahal baru kancil dh kecoh kan. orang laen pakai Honda Jazz xkecoh pon.. hahaha.. ala ade aku kesah sbb aku syg kete aku.. heheh.. dah2 jom tgk pic kete aku yg kena basuh.. heheh...



tapi xamek la pic selepas dibasuh.. heheh.. tp yg penting pas carwash bersinar2 kereta i ok.. hahah.. owh kancilna bila la ko nk bertukar jadi Toyota caldina.. :p


owh my dream car.. ntah bile la dpt kete nie.. (^_^)

0 lovers: