Monday, June 27, 2011

Day 6 - tiga perangai burok anda

Assalamualaikum..

3 perangai burok anda.. 
ape erk perangai burok aku.. rasanya cam banyak jia.. hahaha.. jom tgk ape perangai burok aku

-1-

aku xsuka makan sayur.. XSUKA!!!! :)
xsdap la sayur.. kalo ade lauk yang lagi sedap confirm aku xmkan sayur.. kiranya makan sayur ikut mood kalo ade mood nk mkn baru mkn kalo x sorry xmkn. hehehehe....

-2-

sumber pakcik google

saya xsuka pakai krim muka.. heheheeh.. xtaw nape rasa leceh sgt nk pakai benda2 nie.. bukan malas tp macam xpenting.. hahaha.. sbb 2 muka aku macam ape jia.. xlicin sbb xsuka pakai benda2 yg remeh temeh nie.. wah ngada2 giler aku nie.. ade sesapa yg baek bley x jagakan muka aku nie.. hehehehe

-3-



sumber pakcik google

aku suka makan Fast food.. hehehe.. kalo ade duet jia mesti makan nie tp kalo tgh sengkek memang kena tahan jia nafsu nie... hahahah.. mangsa yg akan ikut aku g mkn adalah Mr.ehem2.. hehehehe.. 

kalo korang ape plak 3 perangai burok korang eh bukan perangai burok tp perangai kurang sopan.. heheheh


2 lovers:

syud@_ramli said...

heheheee... xde la buruk sngt.. kurang cun aje! eheheheee.. saya cop yg pez! yeahh!

Nadya O'Conner said...

xde lah buruk sangat..hehe..:)