Friday, June 24, 2011

Sumpah TERHARU...!!!! mekasih bloggers...

Assalamualaikum..

korang nk taw tak nape aku terharu sangat nie.. rasa cam nanges keembiraan plak kan... yela blog aku nie dah la xPOPULAR mane kan.. x sehebat abg ben , x secantek Fatin Liyana, x secomey Nurulbadiah Lai, adoi kalo nk ikut kan aku xsama macam dorang la.. yang penting aku adalah aku..wah ayat poyo jia.. yela macam dorang ade jia care nk promote blog dorang tp aku ape ade .. aku insan biasa jia.. heheh tapi aku telah dipromote oleh blogger2 laen. wah terharu2... korang caye x??? xcaye meh tgk bawah nie k.. 

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

hah xcaye ce click ce click.... hehehheh

*btol la orang kata kalo kita baek ngn sume orang mesti orang suka kn.. nie nk sayang korang nie.. korang sume best la.. hehehe.. ini betol2 bukan bodek k.. (^_^)

8 lovers:

Nadya O'Conner said...

aduh..ayat...terharu nad..termasuk jugek dalam blog ini..macih2..:)

-✿Ayu✿- said...

wah...tahniah... keep blogging!

cik aisha said...

give n take.take n give...hehee..njoy blogging...:)

...Minah BluR... said...

tahniah! hehe
moge trusss maju!

Norhisham Nordin said...

congrats congrats... teruskan blogging...

http://norhisham-nordin.blogspot.com

Norhisham Nordin said...

babe... dah follow blog nih... keep touching yek.. alops!

missunguviolet said...

untung la kene review
hihik !

good luck , happy blogging (:

M Fizan said...

buat baik dibalas baik kan..^_^