Wednesday, June 1, 2011

teringat time stdy dulu....

Assalamualaikum...


cantek tak logo poli aku time mula2 stdy dulu... hahahaha bile tengok balik cam lawak jia tp kira cantek gak la kn ade gak logo dari xde.. rindu sgt time stduy dulu rasa cam nak stdy jia balik.. :) eh dahla balik kepada tajuk enty. actually aku teringt time mula2 aku belajar subjek multimedia, macam- macam aku blaja salah satu bahagian yang aku blaja  ialah edit picture guna  Adobe Photoshop. time nie aku guna cs3 kira up to date gak la kan sbb skang dah ade sampai 5 ke 7 cam2 la xpasti plak kan.. korang nak tengok tak hasil yang aku dapat time wat labwork untuk class multimedia aku nie.. jangan gelak taw tp memang klakar,.. meh tgk hasilnya yang xseberapa.. :p
"
"
"
"
"
"
tarra



hahahha.. lawak kan... yela time nie baru taw camne nak edit gambar sume.. heheh.. skang  nie cam dh xreti plak, yela lama sangat xpraktik kan ape yg diajar tp alhamdulillah sume yang aku blajar 2 still aku simpan sampai sekarang nanty ley tunjuk kt anak cucu.. hehehe..

 thanks for reading....

0 lovers: