Tuesday, July 12, 2011

'Saye suke online shopping!'

Assalamulaikum..


wah terharu plak ade orang tag aku join GA.. mesti dye taw aku nie giler GA.. ehhehe. kalo boley sume aku nk join.. ala biasa la aku nk support blogger laen.. hehehe..kn bagus tolong menolong tingkatkn traffic blogger laen. huhuhuh.. sape nak join klik banner kt atas k..

aku nie memang suka 'Online Shopping' skang nie.. xtaw la nape tp slalu sangat beli barang online nie.. kadang2 tengok jia baju cantek mesti nak beli. aku nie memang suka menghabeskan duet jia.. rasanya memang perempuan memang suka shopping kan xkesahla online shopping ke shopping kt mall ke tp memang lumrah perempuan suka shopping mesti kita pelik kalo ade perempuan yg xsuka shopping kan.. hehehehhe

bagi aku shopping 2 dapat hilang kn stress sebab bile jalan banyak sebab nk bandingkan harga mesti kita akan lupa benda yang memeningkan kepala.. sekaligus dapat mempelbagaikan koleksi kita yang sememangnya dah banyak 2.. aku pon tergolong dalam golongan yang suka shopping. and aku paling suka shopping shawl.. heheheh... bagi aku shopping ngn perempuan dah ibarat aur dengan tebing dah.. ehehhe.. btol kan.. tp 2 bagi pendapat aku la ye...

GA  kali nie banyak sponsor yang baek aty taw nk bg hadiah kt pemenang.. memang rugi xjoin.. nak taw sape sponspor yg baek aty 2..??? meh tgk bawah..
"
"
"
"
butikpinkku
Butik MyRania
LovelyOne Shop
 Mazniza Othman's Shop
Bifa's Collection
Islamio Paradise
Styleholic Chick
KZNabihah Boutique
Kitty Shawl
Midfashion Shop
NURWIYAH COLLECTION

hah ape lagi korang mesti teruja tengok hadiah yang akan dorang bagi kan.. jom join cepat.. hehehe

nak tag
CNK
ila
ASYIEQ-IN



4 lovers:

Asyieq-iN Rkey said...

thnx tag..=)

CNK said...

thanks tagging CNK in here. inshallah nnti cnk join okeh.. :)

butikpinkku@gmail.com said...

thanks again tau join.. 17hb Ogos, 6 pg fara announce winner kt blog taw..

ps: sila2 lah tempek banner butikpinkku taw~ muaxx~ XOXO..

fiQ'Ra said...

http://fiqracake.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html