Tuesday, July 26, 2011

Day 19 - jenis manusia yang menarik perhatian anda

Assalamualaikum..

Nie antara jenis manusia yg menarik mata aku utk tgk pasal dorang nie.. wah teruja2 nk tgk dorang nie.. hehehe.. jom tengok k..
"
"
"
"
"

sumber : yuna music

xtaw la nape tp aku suka stail yuna..dye tetap dengan imej yg tersendiri xkesah orang nk cakp ape tp dye selesa jadi dye yg sebenar.. comelkan yuna.. dressup dye sweet... heheheh

sumber : countthethread

Maria Elena.. aku suka giler style dye yg bersahaja.. sesuka hati jia nk pakai ape kan. tp dye siyus cantek..
memang kalo dye update pape kt blog dye memang aku teruja nk taw ape entry baru dye.. hehehe
nak tgk blog dye klik SINI

sebenarnya banyak lagi orang yg aku suka tgk tp cam bnyk plak nk tulis.. heheh.. sory bz cikit riney.. nie sahaja utk waktu ini.. hehehe.. daa

                                                                              Day 1



0 lovers: