Tuesday, July 5, 2011

Day 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?

Assalamualaikum..

pic xde motif

Apa yg berlaku??? semalam aku terjumpa ngn orang yang pernah aku memberi harapan kat aku.. aku tengok anak dye dah besar dah.. dye bahagia dengan wife dye.. aku xseday nape aku xditakdirkan dengan dia.. mungkin masa dulu aku seday sebab dia xdapat bersama dengan aku.. dan sekarang baru aku paham.. Allah akan menguji kita dengan memberi kita bertemu dengan orang yang salah kemudian baru Allah temukan kita dengan orang yang betul-betul sesuai dengan kita..

aku tahu ape yang berlaku pasti ade hikmahnya.. mungkin dia telah ditakdirkan dengan wife dia skarang nie dan dorang hidup bahagia.. aku tahu sume yang berlaku sumenya adalah kehendakNya.. DIA akan bagi kita perkara yang menyedihkan baru DIA bagi kita perkara yang menggembirakan..

kadang2 pengalaman dulu banyak bagi pengajaran kita untuk memperbaiki kesilapan di masa dulu supaya menjadi orang yang lagi elok.. sekiranya sesuatu yang terjadi kat kita, kita mestilah terimanya dengan hati yang terbuka kerana kita pasti, semua yang berlaku pasti ada hikmahnya.. 

*sorry ayat jiwang.. ehehehhe.. (^_^)



3 lovers:

faisal apardi said...

jodoh kita sudah ditentukan olehNya..pe2 redha dengan ketentuanNya..

qaseh johanna said...

setiap yang berlaku ada ketentuannya... kan dah jumpa pelangi selepas gerimis.. suke x..?

Aida Azryn said...

jiwang sekali-sekala hape salahnya.. hehe.. :D