Monday, July 18, 2011

Day 16 - guru sekolah anda yang paling anda suka

Assalamualaikum...

sumber cilok kt fb kak Ros

hah nie la cikgu kesayangn aku dari skola menengah.. nama cikgu aku nie Puan Roslina Mohd Nor.. tp kt skola kitorang panggil kak Ros. heheh.. xla kitorang saje suka kenakan cikgu kitowang nie..  korang taw x cikgu kesygn aku nie kn kalo dye marah comel sangat... sbb kalo marah mesti kitorang akan wat dye gelak.. contohnya kitorang nie malas wat keje skola pastu time dye masuk dalam klass memang kena marah la tp yg lawaknya bile dye marah mesti dye akan cakp satu ayat yg aku akan ingt sampai skarang.. mcm nie hah kalo dye marah... " nape xbuat keje skola kang saya pelangkung awak kang nak".. heheh ape la cikgu nie.. 

korang taw ke maksud 'pelangkung' 2 ape?? setahu aku pelangkung 2 macam ketuk erk? ke tempeleng? hahaah. pape pon sayang kt cikgu ros nie.. hah lagi satu cikgu aku nie suka wat kek coklat yg moist 2.. sedap giler.. sedap sangt2.. last jumpa cikgu aku nie time 2 thun lepas rasanya.. pas2 xde masa nk g umah dye sbb aku kan stdy time 2 so buat2 bz la.. hehhe.. 

cikgu saya akan sentiasa doakan yg terbaik utk cikgu.. amin.. (^_^)


2 lovers:

izfanora said...

cikgu yg comel.. :)

mana follow cabaran nie?

normala_ali said...

@izfanora

memang comel pon.. lagi2 time dye marah. heheh
saya join kt cik ezy.. nie link dye..
http://lemonribena.blogspot.com/2011/06/cabaran-30-hari-versi-cik-ezy.html