Tuesday, June 14, 2011

Nora Elena punya hal

Assalamualaikum..


mari2 join.. klik banner kt atas k.. :)


 cerita kreatif saya..

selepas berpisah dengan Seth, nora merasa bersalah kerana meninggalkan suaminya kerana dia masih lagi isteri seth dan sedang mengandungkan zuriat Seth... nora berasa bersalah kerana membuat keputusan terburu2 sedangkan peristiwa tersebut telah berlaku 10tahun yg lepas dan Seth telah pon menyesal dengan perbuatannya.. kemudian nora mengambil keputusan utk balik kerumah utk berjumpa dengan seth dan meminta maaf kepada seth..

semasa perjalanan pulang nora telah mengalami kemalang dan orang yg membuat nora kemlangan adalah Yvonne..  yvonne tidak dapat menerima kenyataan yg nora ingin balik semula kepada seth jadi dye telah merancang segala2nya dan mengupah orang utk membunuh nora..

selepas kejadian itu inspektor amir yg berasa curiga kerana yvonne orang yg pertama taw nora kemlangan jadi inspektor amir telah melakukan siasatan dan beliau mendapati yvonne adalah dalangnya.. hasil dpd siasatan yvonne rupanya mempunyai sakit mental yg agak mental.. heheheh... ok yvonne sepatutnya ditangkap tetapi memandangkan dye mempunyai masalah mental jadi dye telah ditempatkan di wad2 sakit jiwa...

seth terkejut dengan berita yg diterimanya kerana orang yg paling dye rapat cuba hendak membunuh isteri nya sendiri... nora akhirnya tahu mengapa sepanjng perhubungannya dengan seth mereka selalu bergadug rupanya2 ini angkara Seth..

akhirnya hubungan mereka telah dapat diselamatkan.. nora pula bersyukur kerana hubungannya dengan seth telah pulih semula dan mereka hiduo bahgia bersama anak yg didalam kandungan nora ..


itu shja.. terima kasih.. :)



2 lovers:

THE GREEN said...

Assalamualaikum...


saya x ikut drama tu..rasa mcm xde makna pulak bile citer melayu duk siar citer2 yg stereotaip..jadi makin bosan pulak.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

normala_ali said...

hehehhe.. 2 depends on minat la.. btw thanks k.. :)