Wednesday, August 3, 2011

Buruknya perangai...!!! melayu ke nie???

Assalamualaikum..


*entry berbau marah.. (^_^)

mesti pelik napa aku buat entry asal buruknya perangai.. ok smentara tggu nk berbeuka nie aku teringt plak peristiwa semlam masa aku nk balik dari keje.. Actually aku dh masuk dalam kete pastu bley lupa plak nk cek gaji dh masuk ke blom so aku pon dgn pntas kuar la blik kete g ke bank.. masa aku jalan kt tmpat park kete adelah hamba Allah nie dngan Bf dye or husband but i'm not sure la kan... boleh plak masukkn tgn dye kat dalam sluar bf or laki dye 2.. tp dye masukkan tgn bhagian blakang la.. ishk shit kan.. 

boleh plak kt tmpat parking kete wat cam2.. buduh btol.. aku yg ternampak nie teru terkejut dan jalan laju2.. risau lak aku kalo dye terrog** bf or laki dye ke xpasal2 ake kena jadi saksi.. hahahah.. ok korang mesti pelik mcm mane aku nampak kan.. mcm nie aku tgh jalan ke arah lif and hamba Allah nie plak baru kluar dari lif dan nk menuju ke kereta dorang. maybe dorang xpasan aku sebb aku tutp pintu kete aku perlahan2 ke.. hehehe.. tp aku rasa aku tutup pintu kuat la gak.. bile dorang nampak kelibat aku dgn pantas selaju kilat menggeluarkan tngan dorang dari sluar masing2.. eh masing2 kluarkan tgn la.. 

korang agak2 dorang nk rasa bontot sape lagi besar ke??? hahaha aku pon xpasti yang pastinya perempuan 2 bertudung.. memalukan.. ok la aku pikir positif.. if dorang suami isteri xkan nk "u pegang bontot i, i pegang bontot u and kita jalan sesama sambil pegang memegang"... ishk wat the tuuutttt.. pelik la plak aku tgk orang camni.. aku nie kan bukan ape kalo suami isteri pon ade batas kan nk buat cam2??? anyone?? korang rasa btol ke?? kita pon ade batas kan nk tunjuk kasih syg kt suami isteri.. almaklumlah aku nie x brape tahu sgt pasal batas2 utk suami isteri nie. yela xkawen lagi kowt.. heheheh.. 

*sorry la sbb ayat terlalu.. terlalu.. terlalu.. kurang hajar.. bukan ape tp sian tgk melayu skang xtaw malu.. beristgifar panjang aku nie.. ishk2...

3 lovers:

ana raisya said...

huhu no komen la haha

AreNieZa said...

eeeewwwww.... tak tw la nk ckp mcm ne...

Ezy Chiaki said...

kehkehkeh..
xsenonoh..