Saturday, August 13, 2011

Day 27 - makanan dan minuman kegemaran anda

Assalamualaikum..

pic by pakcik google

Bab- bab  makan nie meh serah kat mala.. mala memang suka sangat makan tp mala makan xbanyak pon sikit jia.. yela badan kecik kan *poyo budjet kurus.. heheheh.. nak tau ke ape makanan dan minumam kegemaran mala?? jom tengok minuman favrot mala..
"
"
"
"
MILO AIS
pic amek dari pakcik google..

wah milo ais memang favrot air la.. kalo g makan kt luar xsah kalo xorder milo ais... kadang2 kena marah gak sebab mane la elok makan nasi minum air susu kan.. tapi ade aku kesah.. minuman jugak cuma macam yg korang taw mala nie jenis yg makan sikit and mala makan sangat lambat.. hikhik. kadang2 kesian gak kt mr.ehem2 kena tunggu mala habes makan.. nak buat camne dh memang spesis makan lambat.. mala xcover makan k.. hehehe... sebab tu la mala makan cikit sbb makan pastu minum air susu memang confirm la cepat kenyang kan..

jom tengok makanan favrot mala.. hikhik
"
"
"
"
"
MASAK LEMAK CILI API AYAM
pic amek dari pakcik google..


TOM YAM
pic by pakcik google

macam yg korang baca kat entry SINI... aku ni memang suka makanan fast food nie.. tp aku suka gak makanan kampung.. hikhik...aku nie kan memang suka masak lemak cili api tu.. memang favrot la. kadang2 abg aku slalu kata " ko ni xde lauk laen ke nak masak" heheh dh aku suka aku masak la.. bagi aku, aku xmemilih sangat makanan nie janji sedap ok la.. hikhik.. 
korang plak camne??? (^_^)



0 lovers: