Tuesday, August 2, 2011

Day 21 - benda yang anda wajib bawak bila keluar rumah

Assalamualaikum..



Benda wajib ape yg slalu orang bawak kluar dari rumah??? ape erk?? kalo mala, mala suka bawak sume benda.. heheh.. kiranya safety awal la.. cthnya baju sepasang dalam kete. 2 mesti ade la kalo x pon mesti bawak sluar kecik.. hehehehe.. yela kadang2 kita xsdar kita tgk datang tuutttt.. hehehe.. perempuan kan selalu careless.. eh mcm mengata diri sendiri plak.. heheh..

ok bagi aku benda yg wajib aku bawak biler keluar rumah.. mestila beg dompet.. kalo xde dompet memang xtaw mane nk tuju la kan.. pastu aku akan bawak eyeliner kesayangan aku.. kalo xde eyeliner rasa xselamat plak nak keluar rumah.. heheheh.. poyo kan.. lagi ape ye aku bawak.. hah aku akan bawak handphone 2 aku rasa wajib sesangat bawak kalo x susah la pape jadi kalo handphone xde kan..
lagi ape ye..?? hah aku mestila wajib bawak kunci kete sb aku drive adoi bley plak cicir kunci kete nie.. heheh.. ape da.. last skali aku akan bawak bersabar kalo ade pape jadi bile keluar dari rumah. yela kadang2 ade jia benda buruk yg jadi kan. so before keluar rumah WAJIB baca DOA pelindung atau doa keluar rumah kan.. hehehe.. insyallah xkn ade pape yg jadi.. (^_^)



2 lovers:

roq said...

laki kuarbawak wallet ngan phone je...mudahkan? hahaha
singgah2 la sini ye :)

CikHaniBhulat said...

siap bawak eyeliner lagi tu..kalo hani bawak dompet n hphone je..pastu lastly bawa diri..hehe