Saturday, August 27, 2011

SELAMAT HARI RAYA... (^_^)

Assalamualaikum


Rasa2 nya ramai yang xsabar nk beraya kan.. yela time raya la baru kit berjumpa sanak saudara yang duduk jauh2. bukan senang nak satu family berkumpul kat kampung time raya.. hehe.. aku pon xkurang nya seronok sesangat biler nak raya nie.. dapat lepak2 ngan sedara, jalan2 ngan sedara.. yang paling bestnya dapat masak ketupat yang dianyam sendiri kat kampung.. semangat giler.. tp aku sebenarnya xreti buat ketupat.. reti masukkan beras dalam ketupat. heheh.. xpe2 skang masih dalam proses blajar menganyam ketupat.. 

hah jangan lupa plak sakan kita nk sambut hari yang mulia nie kita kena ingat kita sambut MERDEKA dalam masa yang sama.. kiranya dekat2 la.. pape pon kita kena bersyukur sebab negara kita dah Merdeka.. so korang kena sambut merdeka jugak.. kiranya MERDEKA RAYA.. macam orang laen ckp.. sbb kita sambut dua2 serentak.. mesti seronok.. heheh...

di kesempatan ini aku nk memohon beribu maaf seandainya sepanjng aku berblog nie aku ade sakitkan hati mana2 pihak harap korang maafkan aku.. Insyallah kita cuba memperbaiki diri sendiri di bulan yang mulia ini.. sama2 la kita memaafkan orang laen sementara kita masih lagi hidup dimuka bumi ini.. *tetiba sedih plak.. 
(T-T)... diharap dipermudahkan urusan semua orang dimuka bumi ini... (^_^)

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRTI"